ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΊΌΝΤΩΝ

α) Η διαδικασία για την επιστροφή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει από την ιστοσελίδα μας είναι απλή και πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου ή ηλεκτρονικά μέσα email στο eshop@dolian .gr ή τηλεφωνικός στο  27550-32081

Συγκεκριμένα:

 Σημειώνετε τι θέλετε να γίνει (επιστροφή χρημάτων, πίστωση, αντικατάσταση με ίδιο, αντικατάσταση με άλλο κλπ)  σημειώνετε τον λόγο της επιστροφής,  τον κωδικό του/των προϊόν/ντων που θέλετε να επιστρέψετε και τον αριθμό παραγγελίας όπου αφορά το/τα συγεκριμένο/α προϊόν/τα .

β) Για να είναι έγκυρη η επιστροφή των προϊόντων (ελαττωματικών ή μη) η ως άνω διαδικασία θα πρέπει να εκτελείται και η σχετική ηλεκτρονική εντολή να παραλαμβάνεται από την Εταιρεία μας εντός της χρονικής προθεσμίας που τίθεται στην πολιτική επιστροφής προϊόντων (άρθρο 7) για κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων.

γ) Σε κάθε περίπτωση που προβλέπεται επιστροφή, αντικατάσταση  προϊόντος κατά τα κατωτέρω προβλεπόμενα στο άρθρο 7 θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί με τους κωδικούς της Εταιρείας) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ).

δ) Με την παραλαβή του προϊόντος που έχετε επιστρέψει θα ενημερώνετε σχετικά μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο τα οποία μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας ενώ για κάθε επόμενη διαδικασία (όπως ενδεικτικά αποστολή νέου προϊόντος, αντικατάσταση κλπ) θα ενημερώνεστε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο τα οποία μας έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας όσο και βάσει της διαδικασίας του άρθρου 3 ανωτέρω.

ε) Ιδίως για την επιστροφή προϊόντων των οποίων η παραγγελία πραγματοποιήθηκε τηλεφωνικά, η επιστροφή του προϊόντων ανεξαρτήτως αιτίας θα πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης με το αρμόδιο τμήμα στο τηλέφωνο επικοινωνίας 27550 32081 εντός πάντοτε της προθεσμίας και υπό τους όρους που τίθενται στην πολιτική επιστροφής προϊόντων (άρθρο 7) κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (Δευτέρα έως Σάββατο 08:30 – 20:30).

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

1) ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Για όλες τις κατηγορίες των προϊόντων μας έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών αναιτιολόγητα από την ημέρα που το παραλάβατε, χωρίς κανένα απολύτως κόστος. Απαραίτητες προϋπόθεσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός των 14 ημερών είναι: Να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να μην έχει αφαιρεθεί κανένα ταμπελάκι ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα από τα είδη ένδυσης, υπόδησης και τα αξεσουάρ,. Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους, ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά. Ακόμη, για τα είδη που περιλαμβάνουν ειδικότερη συσκευασία (όπως όλως ενδεικτικώς τα προϊόντα που σχετίζονται με την υγιεινή (π.χ. μαγιώ, εσώρουχα, κλπ)) θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή/και φθαρεί η συσκευασία τους αυτή.

 

2) ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ Η'/ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

α) Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους. 

β) Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο e-mail  eshop@dolian.gr ή/και τηλεφωνικά στο τηλέφωνο επικοινωνίας 27550 32081, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προϊόν προς αντικατάσταση, μπορείτε να ακολουθήσετε τη διαδικασία επιστροφής, όπως περιγράφεται στο Άρθρο 6α.

γ) Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό από την κατασκευή του, τότε μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή τους με το ίδιο ή με άλλο προϊόν της αρεσκείας σας ή/και την έκδοση πιστωτικού ισχύος για ένα οικονομικό έτος, ή άτοκη επιστροφή των χρημάτων που έχουν καταβληθεί εφόσον δεν είναι διαθέσιμο το προϊόν που επιθυμείτε προς αντικατάσταση, υπό τον όρο ότι θα αποστείλετε την σχετική ηλεκτρονική εντολή το αργότερο εντός 30 ημερών από την παραλαβή (η επιστροφή πραγματοποιείται δωρεάν από την 1η έως την 14η ημέρα και με δικά σας έξοδα από την 15η έως την 30η ημέρα).